2015(e)ko maiatzaren 28(a), osteguna

IRAKURBENTURA, eskutik helduta

Irakurbentura Proiektuaren hirugarren topaketa ospatu dugu. Topaketa honetan helburu nagusia elkarrekin disfrutatzea zen. DBHko ikasleek bi eratan disfrutatu egin dute. Bata, sei txokotan Haur Hezkuntzako ikasleek garatu behar zituzten jarduerak azaltzen; bestea Haur Hezkuntzako ikasleak sei txokoetara eraman eta laguntza emanez, froga guztiak ahalik eta ondoen gainditzeko asmoz. 
Haur Hezkuntzako ikasleek, haien laguntzaileen eskutik helduta, ilusio handiz eta indar guztiekin parte hartu dute txoko guztietan.
Pinotxo txokoan, gezurrak harrapatu eta puxikak astindu dituzte.
Toy Story txokoan, jostailu bihurtu dira.
Dalmata txokoan, hamaika modutan zenbakiak irudikatu dituzte
Puntu txokoan, Peter H. Reynolds-ek idatzitako ipuina entzun ondoren, haien puntuak marraztu eta txukundu dituzte.
Ipuin Nahasiak txokoan, lau ipuinetako zatiak sailaktu eta ordenatu dituzte.
Piratak txokoan sartzeko ezinbestekoa zen pirata izatea, hori dela eta buruan txano jarri, sorbandan loro koloretsua kokatu eta eskuan ezpata hartu ondoren, Morgan pirataren altxoarraren bila joan dira. Altxorra topatu duten lekuan azken argazkiak egin ditugu.

2015(e)ko maiatzaren 17(a), igandea

Gioconda Osasun Proiektua, aukera ederra!

Escribir en notas adhesivas qué nos ha parecido la visita a diversos servicios hospitalarios y hacer la "foto oficial de grupo" ha sido la manera  de  concluir  una intensa jornada de cuatro horas transitando por el IIS BioCruces   en la que hemos conocido y escuchado a personas interesadas por mostrarnos su trabajo.  Han sido cuatro horas dedicadas a un aprendizaje activo y estimulante, operando vesículas, cocinando, utilizando microscopios y reanimando corazones.




Pero, en realidad, esta jornada, para nuestro  alumnado de 3º de ESO y 1º de Bachillerato,  supone participar en una propuesta innovadora que conecta su formación escolar a una institución sanitaria compleja y multifuncional.
Después de las visitas, cada grupo ha compartido lo aprendido y practicado mediante exposiciones orales y composición de presentaciones.
Durante el resto del mes, daremos inicio a la fase final que consiste en elaborar las reflexiones y las valoraciones que se expondrán el próximo día 2 de junio. Se cumplirá así uno de los objetivos educativos  planteados en el Proyecto Salud Gioconda, fomentar la colaboración con otras entidades para contribuir a la mejora de los servicios sanitarios y la salud pública.

Bukatzeko,  proiektua honetan parte hartzeko aukeratu gaituenei aukera eder hau  eskertu nahi diegu.


2015(e)ko maiatzaren 12(a), asteartea

GAOEko IKASLEAK - RCP ETA KDA IKASTAROA


Maiatzaren 7an GAOEko ikasleok goiz erdia eman genuen Gurutzetako Ospitalean. Ikastaroan Oinarrizko Bihotz-Birikien Berpizte (RCP) teknika ezagutu genuen, eta  KDA - DEA  desfibriladorak erabiltzen ikasi genuen. Gainera, bertoko arduradunek Gurutzetako Ospitala birtuala erakutsi ziguten. Bertan, Medikuntzako ikasleek praktikak egiten dituzte hainbat arazoei egokitutako aparatu birtualekin. Adibidez, gure ikasleek besikula baten ebakuntza txiki bat egin zuten laparoskopia teknika erabiliz.
Oso esperientzia emankorra izan zen, eta hurrengo urteotan errepikatzea espero dugu. Beste alde batetik, eskerrak eman nahi diegu bertan egon ziren arduradunei.

Eskerrik asko Aitziber eta Fermin!!

* Honako esteka honetan argazkiak dauzkazue:

https://plus.google.com/photos/100101298660326891485/albums/6147895687822548865?authkey=CL-g0avysf6wRQ