2016(e)ko abenduaren 4(a), igandea

ARTEAGABEITIA ikastetxean ELKAR@bentura

MIKEL Nik ez dut ahaztuko esperientzia polit hau, bene-benetan primeran pastu dut. Umeekin hitz egitean ez nuen uste horrela izango zenik. ESKERRIK ASK💙!   MARIA: Elkarrekin bizi izandakoa ezin dut hitzekin zehaztu, zeren eta bihotzean egeratzen dena ezin da hitzez azaldu. Poztu ninduen haiek guri laguntza eskatzeak, beharrezkoak izan garelako, poriektuaren helburuak ondo joateko. Zoragarria iruditu zait Norak besarkada handi 😍eta muxu gozoa eman zidanean
IKER HERRANZ "Elkar@abentura proiektuan txikiekin emnaddako segundu bakoitza dibertigarria izan da. OSo, oso ondo pasatu dut, nik espero nuen baino askoz dibertigarriagoa izan delako. Oso azkar pasatu zait denbora eta seguru nago umeei ere gertatu zaiela."   MARIO "Nire ustez, haiek baino gehiago ikasi dut nik. Lehenengo momentuan oso urduri nengoen, baina denboraz lasaitzen hasi nintzen eta azkenean oso ondo egon nintzen."     IRAIA "Amaitzean pena handia sentitu nuen eta bueltatzeko prest nengoen"💟        IMANOL"Denbora oso azkar pasatu zitzaidan eta horrek esan nahi du oso ondo pasatu nuela. Hurrengoan joateko gogoa dut. Esperientzia hau errepikatuko nuke ume txikiek alaitasuna ematen didatelako eta nagusi sentiaratzen nautelako "    UXUE B. "Asko gustau zait proiektu hau, umeekin giztia ahaztu zaidalako. IRRIBARRE HORIEKIN, pena guztiak kentzen dira..."                      OMAR " Umeak nire alboan esertzean hitz egiten hasi nintzen" 💬      IRAIA MILLÁN "Bizi genuen esperientzia ahaztezina izan zen. Inoiz  ez nuen espero ume txikiekin hainbeste ikasiko nuenik. Gu bezain urduri egon arren, besoak zabalik jaso gintuzten. Nirekin hitz egiteak eta laguntza eskatzeak baliotsu sentiarazten ninduten."   MIKEL "Oso ondo egon naiz umeekin, kostatu zait haiekin hitz egiten hastea, baina gero oso ondo aritu naiz"    

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina