2016(e)ko abenduaren 19(a), astelehena

MATE@bentura: aurkera aparta EL Pilar ikastetxean

ALEX "Abenduaren 13an el Pilar ikastetxean Mateabentura topaketa garatu genuen"
ANDREA "Klasean sartzean lasaitu nintzen eta, umeekin hitz egiten hasterakoan, oso ondo sentitu nintzen"        ADRIAN "Errepikatu nahi dut, oso ondo pasatu nuen eta."     IKER A. "Klasean sartzean urduri nengoen, baina nire taldeko umeekin egotean egoera hobetu zen"😏
LEIRE "Nire ustez, oso esperientzia ona izan da eta asko ikasi dut"💥      DANI "Umeak, tangramak guk egin genituela esan genienean, harrituta geratu ziren"💫       RIHAB "Oso ondo pasatu dugu eta espero dut laster bueltatzea"💙     OIHANE "Espero dut bigarren topaketan honetan bezain ondo pasatzea, edo hobeto!"    JON G. "Guk egindako trangramekin hasi ginen jolasten. Irudi asko egin genituen. ariketa hori asko gustatu zitzaien, aurrekoa baino dibertigarriago zelako,"

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina