DBHko 3Ako ikasleek Mate@bentura proiektuaren bigarren topaketa Arteagabeitia ikastetxean trebatu zuten martxoaren 13an. Topaketa burutu ostean, DBHko ikasleek landutakoari buruzko hausnarketari ekin zioten. Balorapena egiteko, berdinen arteko ikasketan
sortzen diren baloreak kontuan hartu dituzte.
LARA: PAZIENTZIA gauza batzuk pizka bat zailak ziren eta umeei kostatzen zitzaien.
MAIDER: umeengan ahalegina ikusi dut, umeak asko ahalegin ziren guk proposatutako ariketak ahalik eta ondoen egiteko eta dena ondo ateratzeko. LEIRE P.: AUTONOMIA umeek haibat gauza beren kabuz egin ahal zutela konturatu nintzen. ASIER A.: MOTIBAZIOA geure etorkizunean aukeratzeko nolako lana egin nahi dugun esperientzia motibagarria izan da JULENE.: topaketan honetan ADOREA haientzako adibide bezzala ikusi nuen nire burua EIDER ABASCAL: KšNFIDANTZA behin ulertuta, dusfrutatzen hasi ginen haiekin batera. Umeengan konfidantza handiz amaitu genuen ANE P.: TREBETASUNA simetria lantzeko ariketa espero nuen baino azkarrago bukatu zuten IRATI DE JUAN : POZA umeak poz-pozik zeuden gu bertan ikustean, horregatik nire taldeko neska batek besarkada bat eman zigun. MAITANE : TREBETASUNA izan zuten gauza berriak frogatzekoasko disfrutatu dut topaketa honetan. MAIALEN : HARROTASUNA gure lana emankorra izan zen; haren fruituak eman zituela ikustean, harro sentitzen nintzen. Umeak guztora egon zirela uste dut eta horrek poza eragiten dit. LEIRE G.: umeegan arreta susmatu dut, ariketak ondo egin nahi ztituzten JON ANDER : POZA sentitu nuen nola lortu genuen haiel gauzak ulertzea eta ondo egitea MAIDER : ENPATIA sentitu nuen, askotan haien lekuan jarri behar nintzelako nola azaldu jakiteko, haiek ulertu ahal izateko moduan.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina